خدمات اداری در تهران

خدمات اداری در تهران

مشارکت تمامی شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی اعم از کوچک و بزرگ در فرآیندهای مربوط به خدمات اداری و پرسنلی بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر رعایت الزامات قانون بسیار حائز اهمیت است. خدمات اداری در تهران و منابع انسانی مانند محاسبه عملکرد کارکنان، محاسبه روزهای جمعه و تعطیلات، مرخصی و غیبت کارکنان.

ساخت کارت، حق بیمه، پرداخت حقوق، مزایا و موارد دیگر باید بسیار ماهرانه و دقیق انجام شود. برای انجام این مهم بهتر است مسئولیت خود را به افراد با دانش و متخصص بسپارید یا از این قبیل افراد مشورت کنید.

انجام خدمات اداری در تهران

بخشی از جذب و استخدام کارمندان و پرسنل بنگاه ها و بنگاه های اقتصادی مانند تبلیغات استخدامی، تماس با جویندگان کار، تهیه فرم های تخصصی و اطلاعات فردی، پرسنلی، هماهنگی مصاحبه تخصصی و مصاحبه عمومی و … .در بخش اشتغال گزینشی است اما واحدهای مالی باید در این موارد اقدام کنند.

آگاهی از برخی مسائل حقوقی از جمله اینکه در صورت ارسال درخواست های شغلی به موسسات کاریابی، ممکن است معافیت مالیاتی داشته باشند، امکان حفظ مزایای حقوقی و مالی بسیاری را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

انجام امور اداری در تهران
انجام امور اداری در تهران

نمونه وظایف و مسئولیتها:

  • راهنمایی و هدایت مراجعین
  • پاسخ به تماس‌ها و برقراری ارتباط‌های تلفنی به منظور هدایت جریان امور در مسیرهای تعریف شده (پیش بینی شده)‌
  • تنظیم پیش‌نویس نامه‌های اداری ساده و تکراری
  • کار با رایانه و شبکه و استفاده از نرم افزارهای اداری و بانک‌های اطلاعاتی مربوط به حوزه کاری
  • انجام امور مربوط به ثبت و ضبط مکاتبات و مراجعات در حوزه مربوط
  • طبقه‌بندی اسناد و مدارک اداری و نگهداری و تنظیم آنها
  • تنظیم برنامه‌های ملاقات و جلسات مدیران
  • تکمیل فرم های آماری مربوط به حوزه کاری
  • تهیه و تنظیم خلاصه پرونده و یا خلاصه مکاتبات انجام شده در موارد لزوم
  • ارتباط تلفنی و حضوری با نهادها و سازمانهای ذیربط در حوزه انجام وظایف به منظور پیگیری انجام امور مربوط
  • تهیه گزارش عملکرد

شرکت ارائه خدمات اداری تهران

از آنجایی که شرکتها و مراکز اداری بخصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران از هم دور هستند، اجرای خدمات اداری مانند ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری، ثبت آرم، خرید و فروش پیمانکاران دشوار است.

کاری طولانی و طاقت فرسا. بسیاری از مدیران وقت کافی ندارند تا چندین ساعت در روز را به تبادل مکاتبات و خدمات اداری بین سازمان های مختلف اختصاص دهند و امضاهای مختلف را به دست آورند.

اما خوشبختانه کارگزارانی هستند که نه تنها به خدمات اداری رسیدگی می‌کنند و در این زمینه به شما اطمینان خاطر می‌دهند، بلکه کوتاه ترین و بهترین مسیر را با توجه به دانش و تجربه خود به شما انتخاب می‌کنند که در اسرع وقت به نتایج نهایی می‌رسد. هزینه‌های پرداختی به این شرکت‌ها بسیار کمتر از هزینه‌های قانونی است که شما به صورت جداگانه برای خدمات اداری مربوط به سازمان های مختلف می‌پردازید.

امور اداری چیست

  • اجرای سیاست های مرکز در حوزه اداری، استخدامی و استخدامی متناسب با حوزه ای که ستاد دانشگاه در آن واقع است.
  • تحقیقات اولیه، بررسی مشخصات داوطلبان جهت انتقال، چرخش به مرکز جهت ارائه و پیشنهاد به مدیریت منابع انسانی دانشگاه.
  • رسیدگی به حقوق بازنشستگی، بیمه و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم با هماهنگی ستاد مرکزی دانشگاه.
  • کنترل و نظارت بر حضور و غیاب کارکنان مرکز و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب
  • انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان مرکز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی
  • دریافت، ثبت ، توزیع و ارسال کلیه نامه های وارده و صادره مرکز.
  • و …

امتیاز به این مطلب:

5 / 5. 1

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بالا