خانه » فروشگاه انواع دوربین مداربسته » قیمت دوربین مدار بسته داهوا تهران

قیمت دوربین مدار بسته داهوا تهران

اگرچه قیمت دوربین مداربسته داهوا در تهران و سایر نقاط ایران نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است، اما همچنان تخفیف هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک DVR به همراه یک دوربین IP خریداری کنید، می‌توانید از تخفیف برخوردار شوید. همچنین می‌توانید دوربین های داهوا را با تخفیف انتخاب کنید و از قیمتی کمتر از قیمت اصلی آن برخوردار شوید.

شرکت Dahua Technology، تولیدکننده چینی تجهیزات نظارتی و امنیتی، با ادامه رشد شرکت با سرعت سرسام آور، قیمت سهام خود را در پنج سال گذشته بیش از دو برابر کرده است. ارزش سهام داهوا از ژانویه 2021 سه برابر شده است.

داهوا یک شرکت الکترونیکی چینی است که طیف وسیعی از محصولات از دوربین های امنیتی گرفته تا نرم افزارهای تشخیص صدا را تولید می کند. این شرکت در سال 1997 تاسیس شد و دارای ارزش بازار بیش از 15 میلیارد دلار است. داهوا یکی از ده تولید کننده بزرگ دوربین های امنیتی در چین است.

فروشگاه دوربین مدار بسته داهوا در تهران

فروشگاه دوربین مدار بسته داهوا تهران
فروشگاه دوربین مدار بسته داهوا تهران

فروشگاه دوربین مداربسته داهوا در تهران دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی را به فروش می‌رساند. مدل های مختلف دوربین و تجهیزات لازم برای نصب آنها را فراهم می‌کند. فروشگاه های دوربین مداربسته داهوا در شهر تهران واقع شده است و از طریق تلفن یا ایمیل می توان با آن تماس گرفت.

دوربین امنیتی داهوا دستگاهی است که برای نظارت بر یک مکان خاص برای تشخیص حرکت و فعالیت معمولاً برای اهداف امنیتی استفاده می‌شود. این دوربین ها اغلب برای جلوگیری از جرم، نظارت بر ترافیک و نظارت بر مزاحمان استفاده می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند برای ضبط فیلم برای امنیت خانه یا کسب و کار استفاده شوند. دوربین های مدار بسته اغلب برای ضبط فیلم برای امنیت خانه یا کسب و کار استفاده می شود. داهوا یک شرکت چینی است که دوربین های امنیتی تولید می کند.

آگهی های منتشر شده ☟

اشتراک گذاری:

4.9 / 5. مجموع: 13

Add a Comment

Your email address will not be published.

catgram