خانه » بهترین شیرینی فروشی های تهران » بهترین شیرینی فروشی تهرانپارس

بهترین شیرینی فروشی تهرانپارس

در تهرانپارس و در وسط مثلثی که محله های تجریش، فرمانیه و شمیران تشکیل شده، بهترین شیرینی فروشی تهرانپارس است. این قنادی از سال 196 شروع به کار کرده است. مغازه کوچکی است اما به بستنی و انواع دسرهای تازه و خوشمزه اش معروف است. بهترین قنادی تهرانپارس بیش از چهل سال است که در خدمت مردم تهرانپارس و اطراف است.

تهرانپارس محله ای در شهر تهران در ایران است. این محله در بخش مرکزی شهر واقع شده است. نام تهرانپارس ترکیبی از تهران پایتخت ایران و پارس به معنی پارسی است. تهرانپارس در وسط شهر تهران قرار دارد و یکی از محله های اصلی تهران است.

بهترین قنادی های تهرانپارس

بهترین قنادی تهرانپارس و معروف ترین شیرینی فروشی تهرانپارس. بهترین قنادی در تهرانپارس محل تمام نیازهای قنادی شماست. ما مجموعه گسترده ای از آب نبات و شیرینی از سراسر جهان داریم. چه به دنبال یک شکلات لذیذ یا یک قوطی پرینگل باشید، ما شما را پوشش می‌دهیم.

بهترین قنادی های تهرانپارس
بهترین قنادی های تهرانپارس

کهن یک شیرینی فروشی محبوب در تهرانپارس است که بهترین قنادی ها را در تهرانپارس به فروش می رساند. سابقه طولانی دارد. در سال 1320 در تهرانپارس توسط نانوای معروفی به نام حکیم تأسیس شد. دارای طیف گسترده ای از شیرینی ها از جمله کلوچه، کیک و سایر کیک های خوشمزه است.

لیست آدرس شیرینی فروشی های تهرانپارس

شرکت قنادی تهرانپارس یک شرکت شیرینی پزی تجاری در تهران، ایران است. شرکت شیرینی پزی تهرانپارس در سال 196 در تهران تاسیس شد و دارای 9 شعبه در تهران و سایر استان ها می باشد. همچنین 4 مغازه کوچک در تهران وجود دارد. میتوانید در سایت کیکو لیست آدرس شیرینی فروشی های تهرانپارس را جستحو نمایید.

آگهی های منتشر شده ☟

اشتراک گذاری:

4.8 / 5. مجموع: 6

Add a Comment

Your email address will not be published.

catgram